2010. június 27., vasárnap

2.fejezet

Sziasztok

Megérkezett a 2. fejezet, remélem tetszik, kérek pls komikat :D

Lea88 nak és Lexinek ajánlom, köszönöm a segítséget :D

Heti 1-2 fejit tervezek, de ez majd kialakul.

jó olvasást.

üdv minyuu :D



Mindjárt megtudom kik a vérszerinti Szüleim, szívemet a torkomban éreztem. Tudni akarom egyáltalán? Hiszen nem változik semmi, elhagytak, nem kellettem Nekik, szeretem a szívszerinti szüleimet, eszem ágában sincs változtatni az eddigi életemen, de szerintem a következő beszélgetés után valami megváltozik.

v Bella, tudod hogy ezek után sem változik semmi, mi ugyanúgy szeretünk, de ha el akarsz menni megismerni az igazi szüleidet nem állunk az utadba. - mondta Anyám.

v Anya, Apa essünk túl rajta, ne csigázzatok már!!!

v Rendben, ne türelmetlenkedj! Az Anyukádat ismered személyesen is. Párszor találkoztatok már. Igaz, nem volt túl kedves hozzád, de megvannak az okai. Gondolom ebből már rájöttél, hogy Emily unokahúgomról van szó. - suttogta

v Na de mi, hogy?? Nem értem. És akkor Sam bácsi az Apám??? - értetlenkedtem.

v Emily a születésed előtt még nem Sam felesége volt. Akkoriban volt pár új átutazó vendége Forks-nak, idegenek, fehér bőrűk volt és vörös szeműk, nagyon félelmetesek voltak, tudomásom szerint Olaszországból érkeztek hozzánk látogatóba, egy családot kerestek. Na, szóval az egyik fiatal Alec volt, barna haja volt, végül is jóképűnek mondható. Emily nénikéd abban a szállodában dolgozott ahol megszálltak.

v Em néni nem La Push-ban élt???

v Bell ne szakíts félbe, szóval volt egy időszak amikor Forks-ban élt, dolgozott, vágyott egy kis változatosságra, ezért elköltözött innen. Megismerkedett Alec-el, Em azonnal beleszeretett, hiába félt Tőlük mindenki, Őt ez nem zavarta, teljesen átadta Magát az érzéseinek, együtt töltötték az idejük nagy részét, bár Alec főnöke nem nézte ezt jó szemmel, élvezték egymás társaságát, és tudod megtörtént aminek nem kellett volna, lefeküdtek egymással, majd rá 1 hónapra Alec bejelentette hogy vissza kell mennie Olaszországba, mert befejezték a keresést, Emily kérlelte hogy maradjon, legyen tekintettel a szerelmükre, de Alec hajthatatlan volt, megparancsolták mennie kell, elutazásuk előtt 2 nappal vette észre Magán a jeleket Emily, elment orvoshoz, kiderült hogy Téged vár, boldog volt, gondolta ezzel maradásra bírja a szerelmét, az utolsó nap éjjelén próbált beszélni Vele, de Alec kinevette, elmondta hogy csak az időt múlatta Vele, hagyja békén, a gyermekről sem akart tudni, soha nem szerette.

v Jézusom!!!! - sikítottam.

Nem hiszem el..hogy kik a szüleim?? Ti most csak vicceltek.

v Már megint félbeszakítottad Anyád mondandóját – szólt mérgesen Apám.

Erre elhallgattam, és vártam a folytatást.

v Ez után persze nem mert hazajönni, a nagy öregek kitagadták volna, hiszen nem egy törzsbeli gyerekét várta. Megszült titokban, csak Én voltam végig Vele. Nagyon szenvedett szegény, lelkileg és testileg is….amikor a világra jöttél csak egy pillantást vetett Rád, meglátta hogy tiszta Apád vagy, többe nem akart látni, túl nagy fájdalommal járt látni Téged. Önkívületi állapotban kiabálta hogy vigyelek el Tőle, látni sem akar, adjalak örökbe vagy rakjalak le egy templom kapujában. Te mindeközben csendben figyelted az eseményeket, egy hang nem jött ki a torkodon, megsajnáltalak, és hazahoztalak, igaz Emily nem örült e döntésemnek, de mégsem hagyhattam hogy a saját véremet egy idegen nevelje fel. Billy-vel megbeszéltem a dolgokat és beleegyezett nagy örömömre. Szóval ezért volt Veled hideg amikor nagy ritkán véletlenül találkoztatok.

Emily az Anyám…aki nem akart azért mert az apámra hasonlítok… hmmmmmm, vajon Apám azóta érdeklődött utánam? Érdekelheti hogy mi van Velem? Sokkoltak a hírek, agyamban csak úgy kavarogtak a gondolatok, kérdések. Minden eszembe jutott már, vagyis gondolkoztam már rajta kik lehetnek a Szüleim de ez a hír kiütött…

v Anya, és Alec tud Rólam valamit?? Tudja hogy élek..mi van Velem??? Sam bácsival mi a helyzet? Ő is tud mindent??

v Kicsim, Alec egyszer visszajött a városba, kereste Emilyt, de nem találta meg, a telefonkönyvből kikereste a nevét és felhívta, vagyis Minket hívott, megbeszéltem Vele egy találkozót, kérte hogy vigyelek Téged is. Billy nem engedett el egyedül ezért Velem jött, de Téged nem akartalak kitenni ennek, ezért csak képet vittem Rólad. Úgy tűnt hogy szívén viseli a sorsodat, és mindent tudott Rólad, ne kérdezd honnan. Meséltünk Rólad, kérdezett Emilyről is. Nem értettem azok után ami történt miért érdeklődik. Ekkor egy hívást kapott, majd hirtelen vissza kellett utaznia Olaszországba. De minden hónapban utal pénzt a számládra, és a motort is Tőle kaptad.

v Sam pedig… nem tud Em elő életéről, évekkel születésed után történt, hogy találkozott Sammel, Sam egyből beleszeretett, de Emily még nem tette túl Magát az eseményeken, ezért pár évig udvarolgatott Neki, míg végül viszonzásra talált.

Ez kicsit sok volt Nekem, túl sok információ…Igazi Anyám utál, látni sem bír. Apám pedig a pénzen kívül nem jelentkezik, neki sem kellettem, nem szeretett…

Azzal fogtam Magam és elfutottam, be az erdőbe ahogy a lábaim bírták. Leültem egy mohás fatörzsre, az agyam lüktetett az iménti hírek hallatán, gondolkoznom kell, ilyen nincs…miért pont Velem történnek meg ezek??!!!!

De hirtelen megreccsent egy ág mögöttem. Szívem majd kiugrott a helyéről. Nem láttam semmit sem.

v Ki van ott??? –kiabáltam, lábaim remegtek, még az előbbi beszélgetéstől is sokkos állapotban voltam, meg még ez is rátesz.

Majd előlépett Ő…

Felugrottam a fatörzsről amint megláttam az izmos testének körvonalát. Majd közelebb jött…

v Jake, de megijesztettél, majdnem elvágódtam a pánikban. Mit keresel itt?

Ámulva néztem végig kidolgozott felsőtestén, amit most nem takart semmi, hál isten.

Nemrég még együtt voltunk, de folyton veszekedtünk az utolsó időkben a suli váltásom miatt, nagyon féltékeny típus és nem nagyon bírta elviselni, hogy nem tarthat lakat alatt. Ezért most éppen szüneteltetjük a kapcsolatunkat.

v Billy küldött utánad, mert nagyon megijedtek amikor elrohantál, bajod is eshet az erdőben, felelőtlen vagy már megint. – szidott le.

v Tudok Magamra vigyázni, köszönöm, elmehetsz. – sziszegtem a fogaim között.

Ekkor kilépett egy óriási farkas a fák közül…

14 megjegyzés:

  1. isszonyatosan jó lett... kicsit sokkol a hír, de pont ettől jó... És valyon ki az a farkas??? ha egyet tippelhetnék akkor én Sam-ra gondolnék... Vagy talán még Billy is képbejöhetne...
    de majd elvállik :)
    csak így tovább

    VálaszTörlés
  2. Szia, hmmm érdekesen alakulnak a dolgok, és tetszett a fejezet... várom a folytatást.Puszi: Pupi

    VálaszTörlés