2010. november 1., hétfő

apróság a 11. fejezetből :D


Egy kis ízelítő...:) Kicsit gonosz vagyok, de legalább ha érdekel hogy ki a megmentő*.....akkor visszajöttök és talán pár komival többet is kapok :D
Szal találkozó egy hét múlva....:D addig is pusz pusz


*(elárulom..rá aztán senki sem számít....:D *bruhahahahahaahah* )

"Haza kell küldenem. Ő még elmehet. Egy csomó kérdés motoszkált az agyamban. Na meg mérges is voltam rá, de ahogy ránéztem minden mérgem elpárolgott. Nem a kigyúrt, izmos férfit láttam benne, hanem............"

5 megjegyzés:

  1. Azt a roha... Na inkább mégse káromkodok xDD
    De nagyon duhös vagyok rád, ugye tudod?

    VálaszTörlés
  2. Kicsit megkomolyodva, nem lehet, h egészen véletlenül Seth az?
    Még egy hétig gyártom az elméletek, és akkor.. majd meglátjuk:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Naomi nem jó helyen kapizsgálsz... Habár nekem van egy ötletem arra, hogy ki nem, meg arra, hogy ki az ...
    De nagyon remélem, hogy nem az lesz... És nyomatékosítanám hosz remélem NEM AZ LESZ !!!
    Ez amugy minyuu-nak szólt :D

    VálaszTörlés