2010. július 24., szombat

Az első díjam :)



1.Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írni kell magadról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


1. Köszönöm szépen Esme-nek és Alice-nak :)

2. Rendben:)

3. Holdfényév

4. 1. szeretem a tengert 2. imádok táncolni 3. Team Edward :) 4. nem tudok írni:) 5. smiley és ... függő vagyok :) 6. oroszlán a horoszkópom 7. angyalbőrben jól érzem magam :)

5. 6. 7. ok :)

Bármi áron 

Akárhol vagy én ott leszek  

La Push vámpírja

Raindrops

Secret love in Volterra

Törékeny valóság

Kárhozat és remény


Még 1x köszönöm szépen :)



2 megjegyzés:

  1. Mindkettőre???? Nem túlzás ez egy kicsit? :D:D
    Am, köszönöm! De nem fogom kitenni :$ Ez nem ellened irányul, ha akarod, msnen elmesélem egyszer :)
    remélem nincs harag :$
    puszikák

    VálaszTörlés
  2. Szia

    Aha....neeeeeeeeem túlzás...duplán szimpi vagy :D
    Semmi gáz...Én is csak azért tettem ki mert ez az elsőm :D
    Ja majd ezt is elmeséled....jólvan :D
    pussz

    VálaszTörlés